Jullie hebben het weer voor elkaar gebokst gefeliciteerd meiden en uiteraard de trainers en  begeleiders.

Vorig seizoen nog kampioen in de zaalcompetitie en dit even over doen een seizoen later in de veldcompetitie.

1 juni 2024 kan dus de geschiedenisboeken in dat de C1 van Fortissimo kampioen werd in poule 01 van de veldcompetitie van Noord West.

Daar komen jullie in het rijtje te staan met Marylin Monroe die op 1 juni 1926 was geboren en evenals Alanis Morissette. En als we nog even verder terug gaan in de tijd kwam de bioloog Charles Darwin op 1 juni 1836 aan op Kaap de goed Hoop om nieuwe diersoorten te ontdekken. En daar komt dus nu Fortissimo C1 bij.

Zo zie je maar dat hard werken beloond wordt, want jullie zijn doordeweeks drie keer in de sporthal te vinden om te trainen onder begeleiding van Peter en Ronald.

Peter die regelmatig al als spion wedstrijden gaat bekijken van de clubs die eveneens in de poule actief zijn om zijn strijdplannen te bouwen en dat resulteert allemaal tot dit mooie resultaat.

Vandaag tegen HVBS was 1 punt voldoende om de titel over de streep te trekken en dat hebben jullie gedaan door weer overtuigend te winnen. De voorgaande wedstijden van zowel voor de herfst en nu in de lente werden ruimschoots gewonnen waardoor jullie je de terechte kampioen mogen noemen.

Zo wat uitslagen die jullie hebben bereikt vorige week nog 34-12 BDC uit Soest gedesillusioneerd in Soest achtergelaten, 31-7 tegen Nijenrodes het is dat Brooklyn aan het Amsterdam Rijnkanaal geen vrijheidsbeeld heeft want anders had die een traantje gelaten. 31-16 tegen Leidsche Rijn het schijnt dat de dom daardoor nog langer in de steigers staat om deze schokgolf te verwerken.

Vorig jaar had ik een dichtvorm gemaakt nu maar eens over een andere boeg door kenmerken te noemen per speler en staf. Maar ik heb me laten vertellen dat jullie dol zijn op Italiaanse pasta dus op basis van Italiaanse woorden met de beginletter van jullie naam wat kenmerken van jullie

Acqua presta (vlug als water) Amber die er regelmatig als een speer vandoor gaat

Amare (lieve) Anouk alhoewel buiten het veld in het veld wordt de oorlog meestal verklaard

Fabuloso (geweldige) Floor door haar geweldige inzet een bewezen kracht

Importante (belangrijke) Isa altijd het overzicht bewaren en de gaatjes om te scoren te vinden

Leggere (lezende) Lieke leest de wedstrijd en pikt zo haar goaltje mee

Navigare (navigerende) Naomi leidt haar team de juiste kant op

Spazio (ruimtelijke) Suze voor het juiste inzicht

Temperare (Temperamentvolle) Tessa die daarmee haar doel zo goed als schoon hield

Dit alles onder de bezielende leiding van de begeleiders en trainer

Listino (lijstje) Lisa die haar diverse lijstjes voor het seizoen en administratie goed regelde

Parlare (pratende) Peter die de meiden al pratend iedere wedstrijd weer door de wedstrijd loodste naar een goed resultaat.

Brava (goede) Bianca die altijd klaar zat om de meiden te ondersteunen

Dit seizoen door wat blessureleed ook regelmatig meiden van de D1 meegedaan dus deze titel komt ook jullie toe.

Magistrale (magistrale) Maud door zo nu en dan een goede stand in te zijn

Storia (geschiedenis schrijvende) Saar door haar vrouwtje te staan wanneer het nodig was

Meiden en begeleiders geniet van dit kampioenschap en succes in de B volgend seizoen waar jullie in de jeugd divisie jullie kunsten gaan vertonen.