Handbal iets voor jou?

Heb je altijd al iets willen doen in een teamsport of ben je toe aan een nieuwe uitdaging kom dan kennismaken met de handbalsport bij Fortissimo. Je mag vrijblijvend drie keer gratis meetrainen alvorens je beslist of je je definitief aan wilt melden. Het maakt niet uit of je jong of oud bent en wel of geen ervaring hebt. En uiteraard ben je altijd welkom om al eens een kijkje te nemen op de club wanneer een van onze teams een wedstrijd speelt.

Praktische informatie

Het handbalseizoen loopt van augustus tot de zomervakantie. Het seizoen bestaat uit een veldcompetitie (april tot oktober) en een zaalcompetitie (oktober tot maart). De trainingen worden gegevens in Sporthal de Rijnsloot in Cothen.

Buiten de trainingen en wedstrijden heeft Fortissimo een enthousiaste activiteitencommissie die het gehele jaar door activiteiten organiseren. Voor de jeugd onder andere herfstkamp, disco avonden en het grote handbalkamp. Ook voor de senioren en ouders van leden worden diverse activiteiten georganiseerd zoals pubquiz, muziek bingo, Hollandse avond, après ski feest etc. Dus naast de sportieve uitdagingen die Fortissimo biedt is er altijd iets te beleven bij de club!

Zien wij jou snel bij Fortissimo?