Vrijwilligers maken het verschil bij Fortissimo!

Fortissimo kan zonder haar vrijwilligers niet bestaan als club. Dankzij onze waardevolle vrijwilligers kunnen wij een mooie accommodatie en omgeving bieden waar onze leden kunnen handballen en we onze gastspelers mogen ontvangen. Op alle fronten zijn wij dankbaar voor onze enthousiaste vrijwilligers en hun inzet. Voor onze vrijwilligers die ervoor zorgen dat de accommodatie er elke dag weer spik en span uitziet, vrijwilligers die zorgen voor een drankje en hapje aan de bar tot aan trainers / coaches en diverse commissieleden (en alles er tussenin)!

We zijn blij met al onze vrijwilligers maar kunnen altijd meer handjes gebruiken. Ieder uurtje dat iemand zich in wil zetten voor de club is er één. Vele handen maken licht werk en zo blijft het voor iedereen ook vrijwillig en geen verplichting. Dus wil jij iets betekenen voor Fortissimo? Hieronder een overzicht van de actuele openstaande vrijwilligers vacatures.

Openstaande vrijwilligers vacatures:

Voorzitter Bestuur
Algemeen Bestuurslid
Coördinator vrijwilligers
Ledenadministratie
Sponsor Commissie lid
Kleding coördinator

Interesse gewekt voor één van deze vacatures? Neem voor meer informatie contact op met Martijn Pfeifer via het e-mailadres: bestuur@fortissimo.nl

Geen vacature die bij je past maar wil je wel een bijdrage leveren of heb je zelf een goed voorstel? Vul dan onderstaand aanmeldformulier in en wij denken graag met je mee. Er is altijd wel iets te doen binnen de club!

Ik wil graag iets betekenen voor de club en meld me aan!

[contact-form-7 id="6225" title="Vrijwilligers aanmeldformuier"]