Kampioen van de veldcompetitie waarbij jullie ongeslagen de verdiende nummer 1 zijn. Vandaag tegen jullie directe concurrent BDC uit Soest waar minimaal een gelijkspel nodig was maar jullie wisten te winnen en hiermee niet meer in te halen zijn.

Vooraf gedacht was dit uiteraard best wel een spannend potje aangezien jullie in de heenwedstrijd voor de zaalcompetitie maar nipt wonnen met 1 doelpunt verschil.

Maar hoe is deze reis verlopen een monsterscore thuis hier in de Rijnsloot tegen Nieuwegein waar het andere oranje met een monsterscore van 21-5 werd verslagen.

Vervolgens HVBS die op verzoek gevraagd had op maandag te mogen spelen maar ook terug naar het Ijsselmeer werd gestuurd met een nog groter verschil van 20 doelpunten door 29-9 te spelen.

Eind mei op het asfalt van de Vinex wijk in Utrecht waar Leidsche Rijn 24-15 werd verslagen en dan uiteindelijk vandaag BDC. Door deze monsterscores hadden jullie je doelsaldo goed op peil waardoor een gelijkspel vandaag genoeg was na uitslag maar dat was dus totaal niet nodig aangezien jullie ook BDC aan de zegekar hebben geregen.

Voor het zaal seizoen waar jullie topklasse hebben gespeeld al de warming up in deze poule waar eveneens bijna alle wedstrijden ruim werden gewonnen en jullie ook al fier bovenaan stonden met het volledige aantal punten uit 5 wedstrijden en een doelsaldo van + 41.

Ondanks zo nu en dan wat personele problemen kunnen jullie terugkijken op een mooi seizoen waar ook veel geleerd is door in de topklasse te spelen en jullie die ervaringen mee kunnen nemen naar de toekomst.

Maar wie hebben deze prestatie nu allemaal geleverd op volgorde van het alfabet:

Amazing Azra iets later bij het team gekomen maar haar steentje super bijgedragen

Daverende Danique door haar snelheid verraste ze menig tegenstander

Efficiënte Eva altijd op de juiste plek om de tegenstander pijn te doen

Expressieve Evy door haar krachtig gegooide ballen hadden de netten het zwaar te verduren

Funky Fien door katachtig te dansen in het doel kwam er bijna geen bal in

Relaxte Robin door haar rust hielden jullie de koppies er goed bij

Sympathieke Sietske, door haar sympathie werd het team menigmaal positief opgebeurd

Sprankelende Step door de fonkel in haar ogen werden de tegenstanders verleid

Sociale Sterre ondanks haar blessure toch altijd paraat om het team aan te moedigen en moreel te ondersteunen

Spirituele Suus met jouw betoveringen in het veld werd menig doelpunt gemaakt

Excellente Eduin door iedere week weer een winnend team neer te zetten

En uiteraard niet te vergeten de meiden van de C die regelmatig meededen en eveneens hun steentje hebben bijgedragen aan dit kampioenschap.

Accurate Anouk bijna iedere bal op doel was raak

Actieve Amber af en toe sneller dan het licht liet ze de tegenstanders nakijken

Ijverige Isa altijd klaar staan voor het team en alles geven voor een goed resultaat

Spontane Suze door haar spontaniteit werd menig scheidsrechter verleid

En als laatst

Tijgerin Tessa als stand in keeper voor Fien had zij de nodige

katachtige reddingen

Volgend seizoen zal een groot deel van jullie al doorgroeien naar de senioren en gaan er een aantal door in de nieuwe B.

Eduin zal stoppen als trainer / begeleider dus willen we je alvast namens het jeugdbestuur bedanken voor je inzet voor onze jeugd de afgelopen periode.

Meiden en begeleiders gefeliciteerd met jullie kampioenschap en geniet ervan