Hier kun je alle informatie vinden over onze club. Zoals onze grote lijst aan vrijwilligers die het bestuur en de verschillende commissies vormen binnen onze vereniging. Om contact op te nemen met deze personen klik je op hun functie.

Wanneer je graag lid wilt worden van onze vereniging kan je je hier ook aanmelden. Dit doe je door het aanmeldformulier in te vullen. Er zal dan zo snel mogelijk contact worden opgenomen.

Als je al lid bent en graag wat meer informatie wilt over je lidmaatschap, kan je dat hier vinden. Hier vind je informatie over de contributie, clubverplichtingen en hoe je je lidmaatschap kunt opzeggen.

Als je nieuwsgierig bent, wanneer welk team aan het trainen is, kun je dit vinden in het overzicht van de trainingstijden.

Ieder lid van de vereniging draait een keer kantinedienst. Je bent ingedeeld in een groep met een barcaptain. De barcaptain zal je (in overleg) indelen in de week dat jouw ’team’ aan de beurt is. Wanneer deze week is kun je vinden in het ‘rooster kantinedienst‘.

Naast het draaien van kantinedienst, kun je je ook opgeven voor de schoonmaakdienst. Eén keer in de vier weken ben je dan aan de beurt met jouw team. Er wordt dan schoongemaakt op de maandagavond.

Lijkt het jouw leuk om je maatschappelijke stage te doen bij de handbal? Dan is dit mogelijk. Hierbij kun je denken aan het geven van trainingen en het organiseren van activiteiten en evenementen.

Onder clubinfo kun je ook informatie vinden over de geschiedenis van onze handbalvereniging en hoe deze is ontstaan. Daarnaast is er ook de algemene informatie te vinden over onze accommodatie.

Tot slot vinden wij het heel erg belangrijk dat iedereen kan sporten in een veilige omgeving. Hierover kun je meer lezen onder de koppen: antidopingbeleid, gedragsregels en de privacyverklaring.