Team Dames 1 seizoen 2023-2024

Bovenste rij van links naar rechts:

Bo van Oostrom, Heddy van Woudenberg, Marcella Appel, Vivianne Hofman, Elyne van der Linde, Misha Jong
Middelste rij:
Simone Schut, Malou Forestier Morat, Amy Oostveen, Maaike Janssen, Demi van de Bildt, Kelly Hoogerwerf, Kim Bernard
Onderste rij:
Onno Weggemans (assistent trainer), Jaimy Groenen, Sophie Weggemans, Renate Bakker, Daniel Laverman (trainer)
Fysio: Inge Roeterd (ontbreekt op foto).
Speelsters
* Marcella Appel
* Demi van de Bildt
* Vivianne Hofman
* Kelly Hoogerwerf
* Kim Bernard
* Maaike Janssen
* Misha Jong
* Sophie Weggemans
* Elyne van der Linde
* Malou Forestier Morat
* Bo van Oostrom
* Amy Oostveen
* Heddy van Woudenberg
* Jaimy Groenen
* Simone Schut
* Renate Bakker
Begeleiding Competities
* Daniel Laverman (trainer/coach)
* Onno Weggemans (assistent trainer)
Programma, uitslagen en standen:
* zaal: Eerste divisie-1D DS-A
Trainingstijden
Dinsdag         19.30 – 21.00 uur
Donderdag    20.00 – 21.30 uur
Handbal iets voor jou?
Heb je altijd al iets willen doen in een teamsport of ben je toe aan een nieuwe uitdaging kom dan kennismaken met de handbalsport en train een paar keer gratis mee. Het maakt niet uit of je jong of oud bent en wel of geen ervaring hebt. Buiten de trainingen en wedstrijden worden er het gehele jaar door leuke activiteiten georganiseerd.
Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Kim Hofman: ledenadministratie@hvfortissimo.nl. Van haar hoor je ook op welke dag je mag komen (mee)trainen.