Na 2 jaar op rij succesvolle Cothense Beachweken te organiseren, wordt dit jaar voor de 3e keer de Cothense Beachweken georganiseerd. Ook dit jaar worden weer de buitenvelden van de sportclub vol gelegd met zand. Het doel van de Cothense beachweken is om jong en oud te laten sporten op een andere manier dan het gebruikelijke en om iedereen in gezellige sferen bij elkaar te brengen.

Wanneer
Vanaf begin mei tot en met augustus 2023 tovert handbalvereniging Fortissimo hun buitenvelden om in een mooi strand. Hier worden verschillende activiteiten op georganiseerd voor jong en oud.

De velden
De Cothense Beachweken beschikt over 2 velden. Beide velden hebben een oppervlakte van 20 x 40 m.

Op basis van 2 beachvelden is er ruimte voor 2 beach handball velden en 6 beach volleybalvelden.

Natuurlijk kunnen de beachvelden ook gebruikt worden voor andere sporten, zoals beachsoccer (voetbal), beachtennis, beachbatminton, beach korfbal, beachockey en nog veel meer.

Gebruik van de velden
Naast de verschillende activiteiten die Fortissimo organiseert, kunnen andere verenigingen, clubs, buurtsportcoaches en scholen ook beachactiviteiten organiseren op deze velden. Hierbij kan je denken aan verschillende activiteiten, trainen en het organiseren van toernooien voor jouw vereniging.

Heb je interesse om activiteiten te organiseren op de beachvelden? Neem dan contact op met de organisatie door een mail te sturen naar: decothensebeachweken@hotmail.com !

Houd de website en de Social Media kanalen in de gaten voor meer informatie.

• 21, 22, 23 juni
    School beachhandbaltoernooi
  • 1 juli
    Jeugd beach handbaltoernooi t/m D jeugd