Afgelopen week was het dan zover.
Onze F1 is in het zonnetje gezet met een lekkere traktatie nadat zij de meeste loten hadden verkocht met de Grote Clubactie.

Hoe zat het ook alweer:
Tijdens de Grote Clubactie loterij hebben al onze jeugdleden in totaal 1247 loten verkocht. Hiermee haalden zij het recordbedrag binnen van € 3048,- voor de club met als doel nieuwe trainingsmaterialen.
De kids uit de F1 hadden een behoorlijk groot aandeel van de totale loten verkoop namelijk 234 loten en daarmee waren zij het team met de meest verkochte loten voor de editie van 2023.

Na een toernooi gespeeld te hebben in Nieuwegein hebben ze na afloop daarvan in de kantine hun welverdiende traktatie in ontvangst genomen.

Uiteraard hopen we eind van dit jaar weer net zo’n mooi bedrag op te halen voor de club.