Even oude herinneringen ophalen van vroeger toen Sabrina Salerno in 1987 een wereldhit had met het liedje boys.
Vandaag moesten we even aan dit nummer denken bij aanvang van onze laatste wedstrijd voor het jaar 2023.

Deze laatste wedstrijd was tegen Nijenrodes D2 en jawel met alleen maar ………
Wat dat betreft had het verslag van vorige week 1 op 1 gekopieerd kunnen worden maar dat doen we toch maar niet.
Boys dus en dan krijgen onze meiden 1 taak en dat is korthouden. De eerste minuten hielden we ze ook kort en werd er lange tijd niet gescoord.
Echter ging het vasthouden van de bewuste taak niet helemaal vlekkeloos en ontstonden er hier en daar wat haarscheurtjes.
Zo gebeurde het dat onze tegenstander van vandaag stiekempjes uitliep in het score verloop.
We lieten een aantal een paar mooie tegenaanvallen zien die helaas niet allemaal werden verzilverd maar technisch gezien speelde onze meiden evenals vorige week een prima wedstrijd op de ballen na die slecht werden gevangen.
Maar wellicht was de bal dusdanig heet geworden van de mannelijke kracht die op de bal werd uitgeoefend met schoten op ons doel van onze tegenstander van vandaag.
Dit resulteerde uiteindelijk in een achterstand van 4-10.
We moesten dus aan de bak in de tweede helft en hoe.
De tanden werden even gepoetst zodat deze toonbaar waren en hoe.
De tweede helft begonnen we wat brutaler te spelen en pakte we de boys zo en dan even aan. Met dit iets brutaler spel wisten we ook wat meer te scoren maar vielen er ook ruimtes en wisten de heren dit genadeloos af te straffen.
Uiteindelijk wisten we er nog 8 doelpunten bij te leggen en daar zaten best beauty’s bij.
Nijenrodes wist er nog 9 bij te leggen wat resulteerde in een 12-19 uitslag.
We blijven ervan overtuigd dat het uiteindelijk goed gaat komen en dat onze Girls weer wat wijzer zijn geworden in enerzijds weerstand opbouwen en anderzijds dat de koppies omhoog konden blijven doordat we wel onze taken uitvoerde door handbal te blijven spelen.
Ook nog wat foto’s deze wedstrijd geschoten door een van onze huis fotograven waarvoor dank.
Na afloop van de wedstrijd nog dolle pret met een verlaat Sintfeest wat erg geslaagd was.
Met de nieuwe wedstrijdbal die de meiden van Sint M&M hebben gekregen moet het in 2024 helemaal goedkomen, althans daar zijn wij van overtuigd 😉.
Rest ons dit jaar nog alleen eenieder die onze verslagen trouw leest namens de meiden van de D2 en de staf een fijne kerstperiode en oud en nieuw te wensen en in het nieuwe jaar gaan we volle bak er tegenaan met wat wisselingen in onze poule qua tegenstanders kunnen we nu al niet wachten tot het zondag 14 januari is waar SDS in de Rijnsloot onze tegenstander zal zijn. De heenwedstrijd gaven we in de laatste seconden de voorsprong uit handen dus we zijn gewaarschuwd om scherp te blijven.