Afgelopen week hebben we op de club met een groot aantal kinderen van onze jeugdafdeling, belangstellende ouders en trainers de resultaten bekend gemaakt van de Grote Clubactie 2023.
Wat hebben onze toppers uit de jeugd goed hun best gedaan!
Gezamenlijk hebben zij het recordaantal van 1247 loten verkocht dit jaar.
Met dit aantal hebben zij € 3048,- verdiend om uiteindelijk trainingsmaterialen van te kunnen kopen.
Uiteraard zijn we hier als club super blij mee en super trots op deze kanjers.
Traditioneel wordt ook het team met de meest verkochte loten in het zonnetje gezet en de top 5 verkopers.

Het team wat dit jaar de meeste loten heeft verkocht is de F1. Dit team mag dan ook binnenkort een traktatie verwachten vanuit de club. Zij hebben maar liefst 234 loten verkocht, de top 3 teams waren opvolgend de D2 als het tweede team met 195 loten en de E1 met 188 loten.
De top verkopers was vooral bij de top 2 een nek aan nek uitslag.
Nils uit de F1 mocht zich de verkoper noemen met de meest verkochte loten over 2023.
Hij verkocht het mooie ronde getal van maar liefst 100 stuks. Een mooie tweede plek was voor Annelieke met 92 loten.
Opvolgend door Lynn (D3) met 50 loten, Celeste (D2) met 47 loten en de top 5 werd compleet gemaakt door Len (F1) met 44 loten.
In totaal hadden de top 5 verkopers ruim een kwart van alle loten verkocht dit jaar.
Alle kinderen die 25 of meer loten verkocht hadden hebben kregen eveneens hun medaille vanuit de Grote Clubactie uitgereikt.
Uiteraard hopen we dat jullie volgend jaar weer net zo jullie best gaan doen met de verkoop van de loten zodat we onze doelen die we dan bedacht hebben wederom gedeeltelijk kunnen bekostigen van de opbrengst.
Nogmaals dank aan alle kinderen voor jullie inzet, jullie zijn toppers!