Feest in de Rijnsloot! De E2 won net als vorige week een bijzonder spannende wedstrijd.
Na HVBS was het nu Shot die aan de zegekar werd gebonden. En hoe! Na eerdere wedstrijden kansloos te hebben verloren, heeft de selectie opnieuw een verdiende overwinning geboekt! De eerste helft ging gelijk op en we gingen na goed keeperswerk aan beide kanten rusten met een 2-2 tussenstand. De technische leiding, die voor de wedstrijd een oppep bericht lieten zien van niemand minder dan Estavana Polman, bleven kalm en zeiden tegen het team , blijf zo spelen en benut je kansen, dan kunnen we winnen. Dat deed het team, maar jeetje wat werd het spannend. 6-4 voor, 6-6 gelijk met nog een kleine 40 seconden te spelen. Fortissimo de bal en uiteindelijk het verlossende schot 7-6!!!!

Snel terug om de eventuele tegenaanval onschadelijk te maken. Ook dat klusje werd geklaard en opnieuw mochten de handen de lucht in! Alle supporters op de banken. Wat een mooie en verdiende overwinning, door samenspel, redelijk veel beweging, goede schoten en een mooi gesloten verdediging. Wat heeft dit team in een korte tijd veel bijgeleerd. Zo zie je maar dat trainen zijn vruchten afwerpt. Dank aan de technische staf die zich hiervoor belangeloos inzet. Dank aan de voortreffelijke scheidsrechter en de man achter de wedstrijdtafel. En dank aan alle ouders die elke keer uit en thuis meegaan, om positief, aan te moedigen!