Vrijdag 24 november jl. hebben onze jeugdkeepers een keepersclinic gekregen van Lieke van der Linden.
Lieke die op dit moment in de Duitse Bundesliga speelt bij TSV Bayer 04 Leverkussen heeft vroeger ook in de jeugd bij onze handbalvereniging gespeeld.
Tijdens twee sessies van een uur heeft Lieke onze keepers de nodige handigheidjes geleerd om in het doel goed voor de dag te komen.

Zo waren er onder andere een aantal reactie vermogen oefeningen en een parcours om het voetenwerk en om overzicht te houden op het veld aan te leren.
Uiteraard werden er ook oefeningen op het doel verricht waarbij ook de nodige reactie oefeningen werden gedaan.
De kinderen hebben genoten en kunnen terugkijken op een super middag en zijn uiteraard weer wat verder geholpen met tips and tricks in het mooie keepersvak.
Lieke bedankt voor je inzet echt gaaf dat je dit voor ons hebt gedaan!