Na een tijdje terug een verbeter idee te hebben ontvangen van Claudia Pol die elders een doorgeefkast op een handbalclub had gezien met de vraag of dit niet ook een goed idee was voor onze club?
In het kader van onder andere duurzaamheid is dit zeker een goed idee.
Samen met Nick van der Linden op zoek geweest naar mooie kasten op Marktplaats maar helaas pasten deze geen van allen op de plaats in de hal van de kantine.
Maar Nicks vader Chris kon deze klus voor ons gelukkig klaren door het maken van een maatwerk kast.
En zie onder het mooie resultaat van de Fortissimo doorgeefkast.

De spelregels van de kast staan op de kast en hieronder omschreven.
Wanneer je toch iets wilt geven voor de kleding kan dit door een donatie te doen voor de jeugdafdeling wat vervolgens gebruikt wordt voor jeugd activiteiten.

Heb jij ook een goed (en haalbaar) verbeter idee voor de club? Meldt het bij Martijn zodat we gezamenlijk kijken hoe we dit eventueel kunnen gaan toepassen.