💚💚 Bestel nu jouw Speculaaspakket voor de jeugd van HV Fortissimo in Cothen! 🤾‍♂🤾‍♀

Dit jaar hebben we iets bijzonders voor je: heerlijke speculaaspakketten die direct van Coert van ’t Stoepje komen. Met de opbrengst ondersteun je onze jeugd en draag je bij aan een fantastisch handbalkamp. 🌟

Wat zit er in een speculaaspakket voor €10?

• twee speculaasbrokken
  • een stuk gevuld speculaas
  • 400 gram kruidnoten
  • tien stuks speculaasmolens

Maak je bestelling compleet met een roomboter amandelletter!
Naast de speculaas pakketen hebben we ook nog heerlijke roomboter amandelletters voor €10,- per stuk. Voeg de letter toe aan je bestelling voor jezelf maar ook leuk om cadeau te doen!

⭐Win jij het Golden Ticket?⭐
In enkele pakketten zit een Golden Ticket! Dit ticket kun je inwisselen bij ’t Stoepje voor een kerstontbijt ter waarde van €25,-. Misschien ben jij de gelukkige winnaar?

Hoe te bestellen:
1. Bestel vóór 19 november.

2. Vul het online bestelformulier volledig in, zie link aan het einde van dit bericht.

1. De bestelling is pas compleet nadat we het benodigde bedrag hebben ontvangen op onze rekening.

Relatie bij HV Fortissimo
Vermeld de naam van degene via wie je van deze actie hebt gehoord of die je kent binnen HV Fortissimo. Het lid met de meeste bestelling op zijn naam wordt in het zonnetje gezet en krijgt een leuke verrassing!

Levering:

• Afhalen op vrijdag 1 december (14:00 – 16:00) in de kantine van sporthal de Rijnsloot.
  • Afhalen op zaterdag 2 december (10:00 – 12:00) in de kantine van sporthal de Rijnsloot.
  • Thuisbezorging binnen de gemeente Wijk bij Duurstede mogelijk tegen een toeslag van €2,- per adres.

Betaling:
Betaling dient online te gebeuren via de betaallink aan het einde van het online bestelformulier. Het is een open betaalverzoek waarbij je zelf het te betalen bedrag in dient te vullen. Onderstaand de bedragen nogmaals op een rijtje:

• De kosten per speculaaspakket zijn €10,-
  • De kosten per roomboter amandelletter zijn €10,-
  • De kosten voor thuis bezorging €2,- per adres

Bevestiging van bestelling:
Op 19 november sluit de verkoop en gaan wij alle bestellingen controleren. In de week van 20 november ontvang je een bevestiging van je bestelling en geven we verdere informatie over het ophalen van je bestelling.

Online bestelformulier
Klik op onderstaande link om naar het online bestelformulier te gaan:

Vragen
Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, neem vooral even contact met Sophie op (0623707686).
Bedankt voor je steun aan onze vereniging! Bestel nu en geniet van heerlijke speculaas terwijl je bijdraagt aan het handbalkamp voor onze jeugd. 💚🍪

HVFortissimo #Speculaaspakketten #Jeugdhandbal #SteunOnzeVereniging