Vandaag hebben wij de sponsoren van de D2 in het zonnetje gezet met een bos bloemen en een fotolijst van het team. Hieronder de speech die gebruikt is. Triomf tours, Sign Today, Kok fietsen, verkeersschool Noordam, Bogaard tegels en sanitair nogmaals bedankt voor jullie support.

Vandaag zijn we hier in onze mooie sporthal om onze 5 sponsoren voor ons team te bedanken aangezien jullie ons in een mooi nieuw tenue en hoody hebben gestoken om de komende seizoenen goed voor de dag te komen.

Als club en uiteraard als team zijn we erg blij met onze nieuwe kleding en hopelijk gaat dit helpen om goede resultaten neer te zetten, maar bovenal lopen we er verzorgd bij.

Tijdens het schrijven van dit stuk zat ik te denken welke raakvlakken de sponsoren onderling hebben en kwam tot een raakvlak van 3 en 2 sponsoren.

Triomf tours, verkeersschool Noordam en Kok fietsen hebben allemaal met wielen te maken. Maar Triomf is eigenlijk wel een hele goede combinatie ook met onze sport want een ander woord voor overwinning is triomf dus laten we hopen dat we nodige triomfen op onze naam mogen zetten komend seizoen.

Dan verkeersschool Noordam, die voornamelijk de nodige late tieners en wellicht ook wel jonge twintigers uit de regio voorziet van de nodige rijvaardigheid. Nu is deze sponsor ook medebegeleider van het team dus in plaats van rijvaardigheid proberen we in de vrije tijd handbalvaardigheid bij te brengen aan onze mooie team.

Kok fietsen uit Utreg in het boeket zit een grappige verwijzing naar een mooie Utrechtse uitdrukking namelijk áááchterlijke glááádioal, maar eigenlijk betekent dat stomkop en dat is deze sponsor uiteraard niet 😉. Maar met fietsen ook al wielen maar dan wielen die zelf in beweging gebracht moeten worden. Waar de klanten van Kok fietsen op de pedalen trappen om de wielen in beweging te laten komen proberen wij het vliegwiel dat Fortissimo D2 heet in beweging te brengen.

Dan blijven er nog twee sponsoren over die ook min of meer ook een raakvlak hebben met elkaar. Want de badkamers die Bogaard tegels en sanitair maakt zijn stuk voor stuk van een mooi design en in het woord zit Sign, van Sign today. Maar waar bij de badkamers van Bogaard en sanitair de spetters tegen de douchewanden kletteren lopen onze meiden er mede dankzij jullie spetterend goed bij.

Als laatste maar niet op zijn minst Sign today die al jarenlang onze vaste huisdrukker is voor de uitingen die we hier zo links en rechts om ons heen zien maar nu ook evenals op het tenue van ons eerste damesteam op het shirt van onze meiden pronkt. Zoals de website van Sign today al aangeeft dat kleine details een grote indruk maken hebben we er ook bij het ontwerp van het shirt er lang over gedaan om tot de juiste layout te komen om met reclame tot een succesverhaal te komen.

Ik maakte net al gekscherend een grap over de gladiool in het boeket maar deze heeft ook een andere symbolische waarde, de bloem staat dan ook voor kracht, overwinning en trots en dat laatste zijn wij ook op jullie als sponsors en uiteraard ook op onze meiden hier in jullie tenue die met hun kracht keer op de keer de overwinning proberen binnen te slepen.

Zonder sponsors zouden we onze club niet draaiende kunnen houden en daarom hierbij als blijk van waardering en om jullie te bedanken voor deze geweldige steun een bos bloemen en een ingelijste teamfoto die onlangs door onze huisfotograaf is gemaakt.

Iedereen bedankt.

Bestuur en jeugdbestuur HV Fortissimo