Dinsdagavond 10 oktober zijn diverse verenigingen vanuit de regio Kromme Rijnstreek die klant zijn van de Rabobank bijeengekomen voor de uitreiking van de Raboclubsupport actie. Tijdens een goed verzorgde avond bij eveneens een van onze eigen sponsoren @delandgoederij werd de avond gevuld door een inspirerend verhaal van Barbara Barend hoe sport kan verbinden binnen verenigingen.

Het uiteindelijk doel was uiteraard de uitreiking van de cheque met het bedrag wat iedere vereniging vanuit de Rabobank kreeg naar aanleiding van de uitgebrachte stemmen. Een leuk feitje is dat wij als hoogste sportvereniging verkozen zijn buiten de traditioneel hoog scorende voetbalclubs uit de regio💪

Bij het openmaken van onze cheque werden we heugelijk verrast met het bedrag van € 2433,91 👏👏👏Iedereen bedankt dat jullie je steun hebben geuit door op onze club te stemmen. We zullen het bedrag gaan besteden aan aanschaf van nieuw trainingsmateriaal. Uiteraard doen we volgend seizoen weer mee en hopen jullie ook;)!