Met het goede voorbeeld van Marokko in onze zak, reisden wij vanavond af naar het beeldschone Diemen voor onze laatste wedstrijd dit kalenderjaar. De tegenstander was Zeeburg, een gevreesde opponent in onze omgeving 🟥

Voor de verandering verliep de reis uitermate soepel en waren wij 50 minuten voor afgooi al ter plaatse. Hiermee kon ons ritueel beginnen: omkleden, tactische bespreking met de coach, WC verkennen en een stevige warming-up. Stipt 10 minuten te laat konden we afgooien, toen was de scheids ook present (die stond even in de verkeerde zaal).

Het eerste doelpunt was voor Zeeburg, maar daarna konden wij de leiding pakken om deze niet meer weg te geven. Eindstand 24-29 en hiermee zijn wij WINTERKAMPIOEN!! ⛄️

Wij hervatten de competitie op 8 januari weer met een mooie thuiswedstrijd. Dit geeft ons mooi de gelegenheid om volgende week de pistes in Flachau te verkennen 🎿

Met de kerst voor de deur heeft Fortissimo een fantastische actie, hierbij kunt u voor een kleine onkostenvergoeding een prachtig shirt of hoodie bestellen (of allebei) en loopt u er net zo flex bij als wij!!

Tot zover, wij zijn jullie snel 🦁💚💚