De E3 was te gast bij Nijenrodes in Breukelen. Voorafgaande aan de wedstrijd hebben Nick en Cor als ware rebellen de sporthal in Breukelen aangekleed met een paar mooie spandoeken om de E3 flink aan te moedigen 😉

Bij aanvang van de wedstrijd werd al heel snel duidelijk dat de twee E3 teams flink aan elkaar gewaagd zijn. Jammergenoeg had de E3 van Breukelen een flinke knaap geleend van de E2, deze jongen torende boven alle spelers van zowel de Nijenrodes als Fortissimo uit en was flink sneller en kon flinke worpen gesprongen op doel maken. Ondanks dat hij wel een aantal treffers heeft gemaakt was de jongen -gelukkig voor ons- nog niet heel zuiver en trefzeker.

De eerste helft ging de wedstrijd mooi op en neer, maar onze E3 wist de kansen helaas niet te benutten en de verdiende resultaten te halen, hierdoor was het bij slag van rust toch 4-0. Dat er slechts 4 tegentreffers waren had ook zeker te maken met de inzet van Luuk die de eerste helft met verve de rol als doelverdediger heeft vervuld.

De tweede helft begonnen we met Benthe op doel.
De E3 bleef fanatiek aan de bal en ook de tweede helft zag het veldspel er nog veel beter uit dan voorgaande wedstrijden. Dit beloofd wat! Ook de tegenstanders wilden niet opgeven, het bleef dus flink over en weer gaan. De keeperstraining van Michel werpt al vruchten af, want na Luuk wist ook Benthe een aantal ballen voortreffelijk uit het doel te houden. Als team wist de E3 de bal lekker rond te spelen en steeds vaker zoefde de bal richting het doel van de tegenstanders, maar helaas net te vaak te dicht bij de keeper die hierdoor de ballen kon afwenden. Toch lukte het Luuk te scoren waardoor we niet geheel met lege handen bleven, de naam Super de Luuk is vandaag geboren.

Uiteindelijk is het resultaat 8-1 geworden, maar hebben we met opgeheven hoofd het veld verlaten en heeft de E3 als TEAM laten zien dat de basis voor succes aanwezig is en we verder kunnen bouwen.

Benieuwd geworden? 20 november gaan we het thuis opnemen tegen de E1 van Wasmeer Hilversum. Go, go, go!