Vandaag mochten de heren 1 op een mooi Christelijk tijdstip aantreden in Aalsmeer. Ondanks dat de afgooi pas voor stipt 20 minuten over 4 stond gepland, de heren ruim op tijd zijn vertrokken en maar 1 pitstop hebben gemaakt waren ze precies te laat. Gelukkig waren de mannen van Aalsmeer nog druk bezig met de warming-up en kon er om 15 minuutjes voor 5 worden afgegooid.

Vandaag was de wedstrijd van Kevin, alles vloog erin. Ballen links, rechts, midden, alles erin. Dit leidde tot een comfortabele voorsprong bij rust van 7-17.

Deze ongekende weelde zorgde voor rust in de koppies en hiermee konden we uitlopen naar een mooie 21-37 overwinning.

Volgende week, 13 november om 13:30, hebben de heren hun eerste thuiswedstrijd en wel meteen de enige echte derby tegen @handbalhouten. Dit kunt u niet missen natuurlijk! Komt u ook de heren aanmoedigen in hun nieuw bedrukte shirts? 💚🦁