Ronald van de Kamp die afgelopen twee jaar trainer/coach was bij dames 1 eredivisionist Fortissimo heeft niet helemaal afscheid genomen van de club uit Cothen. Ronald van de Kamp heeft voor een jaar getekend en zet de handbalschool training voor de jeugd op bij Fortissimo. Deze training start voor de C en B jeugd.

Fortissimo heeft ambitieuze plannen weggezet de komende jaren voor de jeugd en heeft onder andere al gebouwd aan een enthousiast en kwalitatief geschoold team van trainers en coaches. Deze nieuwe handbalschool training en daarmee Ronald van de Kamp als trainer, sluit daar naadloos op aan. Hiermee kan de jeugd zich naast hun reguliere trainingen nog verder ontwikkelen en groeien. Daarnaast zal deze handbalschool training ook bijdragen in de toekomstige aansluiting naar senioren. Volgens Fortissimo een mooie ontwikkeling voor de vereniging en de jeugdleden!

Fortissimo wenst Ronald van de Kamp veel succes bij de Cothense jeugd!