Onlangs heeft onze website redacteur te kennen gegeven zeer binnenkort te willen stoppen met de internet redactie van HV Fortissimo.
We zijn daarom op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die de taak van nieuwe redacteur voor de website wil worden:
Per week zal de redactie gemiddeld twee uur in beslag nemen.
Hoe zien je taken eruit:

• Het plaatsen van wedstrijd verslagen, evenementen en foto’s van aangeleverde content door leden.
  • Het registreren van de aangeleverde bargroep planning en de leden die hierin zitten (1x per jaar volledig en in de loop van het seizoen actueel houden)
  • Het bijhouden en up to date houden van de diverse website onderdelen van de diverse commissies, uiteraard krijg je deze content aangeleverd.
  • Jaarlijks actueel houden van de teamindelingen binnen de vereniging.

Hierbij wordt gebruikgemaakt van het programma WorldPress.

De website zelf staat ook op het punt om een revisie te ondergaan zodat het plaatsen van content goed uitvoerbaar zal zijn.
Uiteraard wordt je gedegen ingewerkt door onze huidige redacteur zodat de overdracht goed is geborgd.

Mocht je interesse hebben in de functie of nog meer wil weten over de inhoud dan komen we graag met je in contact.

Wanneer je een e-mail stuurt naar bestuur.hvfortissimo@gmail.com kunnen we contact leggen tussen onze huidige redacteur om zo het e.e.a. af te stemmen.