Na een lange tijd zonder een trainer te hebben moeten trainen, is het de mannen van fortissimo eindelijk gelukt om iemand aan te trekken; Robert van Dam!

Aan het einde van vorig seizoen begonnen de proeftrainingen onder Robert. Dit leidde al tot veel succes, sindsdien is er geen wedstrijd meer verloren en konden we naar de 5e plek klimmen in de competitie. Daarom zijn de mannen van fortissimo heel blij met de komst van Robert.

Van Dam is ook een oude bekende bij HV Fortissimo, zelf heeft hij meerdere keren geschitterd op de cirkel en de Green Lions gek gemaakt met zijn doelpunten.

Zal het kampioenschap komend seizoen dan eindelijk behaald worden? Robert heeft er net zoals de mannen uit het 1e vertrouwen in!