Het eerste seizoen als E team zit er weer op en wat voor een. Onze allereerste wedstrijd ooit in competitieverband op een groot veld liep niet al te best af bij Wehave in Weesp maar gaandeweg de competitie gingen we steeds beter met en voor elkaar handballen.

Nadat we het eerste deel van de buitencompetitie erop hadden zitten mochten we met de opgedane ervaringen aantreden in de zalen van onze regio. Ondertussen waren we door onze sponsoren Blijenberg bouw en timmerwerken, Boogaard tegels en sanitair, Kok Fietsen en verkeerschool Noordam in het nieuw gestoken en dat heeft mede geholpen in het voor ons fantastische seizoen.

Luc hadden we ook als trainer aan ons gebonden en dat wierp zeker met de week zijn vruchten af. Helaas mochten we op een gegeven moment door de pandemie niet meer trainen en spelen maar zodra vanuit de overheid het bericht kwam dat er buiten in groepen getraind mocht worden overwonnen we koning winter en bikkelde we op het buitenveld.

Nadat er ook weer binnen gespeeld mocht worden werd de competitie hervat maar helaas voor een groot deel zonder ons hondstrouwe publiek.
De wedstrijden gingen met ups and downs maar het gros van de wedstrijden wonnen we met daarbij een aantal bloedstollende potjes waarbij de hartslag van menigeen drastisch deed verhogen.
De wedstrijden liepen zelfs zo goed dat we lang de aansluiting hielden op 1 punt na op de koploper van de competitie.
De laatste wedstrijd in de Rijnsloot was ook een spannende tegen Nijenrodes moest sowieso gewonnen worden om nog een kans te maken en dat deden we uiteindelijk ook met een nipte 6-5 waarbij Moederdag een dag werd om nooit te vergeten want aangezien onze directe concurrent punten had laten liggen werden we ook nog eens kampioen in ons eerste seizoen als E. De opvolgende buitencompetitie verliep goed met alleen een dompertje in de Utrechtse Vinex-wijk.

Maar er waren meer mooie momenten dit seizoen. Zo hebben we onder andere als team de meeste loten verkocht in de Grote club actie waardoor we vanuit de club in het zonnetje werden gezet met een lekkere traktatie.
Hadden we een fantastisch kamp in Vierhouten waarbij unsere sonnenscheintjes iedere ochtend vrolijk wakker werden na korte nachtjes waarbij de nodige schmink werd toegepast😉.
Hadden we een leuke seizoensafsluiting op het beachveld met potjes handbal van ouders tegen de kinderen met aansluitend een bbq.
En een leuk teamuitje waarbij we gingen bowlen en voor de verandering nog een keer bbq’en.

Al met al mooie ervaringen meegemaakt met onze meiden en dat smaakt naar meer.

Iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan deze mooie herinneringen bedankt.

Volgend jaar op naar de E1 waarbij we uiteraard weer ons stinkende best gaan doen om de resultaten van dit jaar te herhalen.
Fijne zomer verder en eind augustus staan we er weer.