Vandaag het tweede deel van het tweeluik tegen LHV maar deze editie speelde zich af in Leusden. We wisten wat ons vandaag te wachten stond door de ervaring van twee weken geleden. In de Rijnsloot viel het kwartje onze kant op maar zou dat vandaag ook zo zijn?

De tos verloren we in ieder geval waardoor LHV de wedstrijd om 11.30 uur mocht beginnen. Net zoals de thuiswedstrijd kwamen we direct achter maar deze achterstand werd in de eerst volgende tegenaanval weer weggepoetst. In de eerste helft lieten we mooie aanvallen zien en zo nu en dan kanonskogels op het doel van de tegenstander die in het net vielen, hierdoor stonden we met rust op een verdiende 5-7 voorsprong.

De tweede helft wisten we lang twee doelpunten verschil in ons voordeel op het bord te houden maar we werden slordiger in de afronding en miste ook net genoeg kracht om de ballen de doellijn te laten passeren. De tegenstander kwam steeds een stukje dichterbij met de score en met nog minder dan 1 minuut te spelen scoorde zij de 10-10. Met nog 20 seconden op de klok deden we nog een ultieme poging om de winst mee naar huis te nemen maar het mocht niet zo zijn aangezien de bal weggleed en de kans verkeken was.

Het wederom in grote getallen meegereisde publiek en eveneens het thuispubliek stond na afloop op de banken met applaus (en sommige die de druk niet aankonden verlieten de zaal van tevoren 😉) en dat zegt eigenlijk al genoeg over het getoonde spel in deze bloedstollende wedstrijd.
Want wat groeien jullie wedstrijd na wedstrijd en dat is mooi om te zien.
Er had vandaag meer in gezeten als we het spel van de eerste helft in de tweede helft door hadden kunnen zetten maar volgende week gaan we in en tegen Houten weer een poging wagen en een ding weten we nu al zeker dit wordt wederom een spannende wedstrijd. De kaartverkoop voor dit uitduel start dinsdag 5 april😉 wees er dus snel bij als je getuige wilt zijn van spektakel.

We hebben nog 3 binnen wedstrijden te gaan waarvan de laatste twee in de Rijnsloot waarna we nog de tweede buiten competitie zullen gaan spelen.
Go go go Fortissimo E2.