Vandaag mochten we op deze zondag met een zo goed als compleet team tegen het IJsseslsteinse Shot aantreden. Doordat we zo compleet waren hadden we van tevoren afgesproken dat we vaste wisselmaatjes in zouden stellen en daardoor ontstond er rust omdat de taak voor eenieder helder was.

De tos werd dit keer verloren waardoor de tegenstander de wedstrijd mocht beginnen. Blijkbaar was 11 uur beginnen voor de Cothense formatie te vroeg want we waren nog in dromenland waardoor we vlot met 1-0 achter stonden. Dat was wel het sein waarmee we wakker werden geschud. Vlot daarna lag de bal aan de andere kant in het net waarmee we de stand gelijk trokken. We herpakte ons vlot en na zo nu en dan nog een beetje te dromen stond de verdiende ruststand van 1-4 in Cothens voordeel op het bord.

In de rust een kleine peptalk om de boel nog even op scherper te stellen en een belofte dat we bij 10 gescoorde doelpunten een traktatie kregen.
Blijkbaar was dat genoeg voor de jonge dames in het groen om er vol voor te gaan want de tweede helft ging beduidend beter. Shot scoorde toch nog wel 4 doelpunten in het tweede bedrijf maar na wederom de nodige puike reddingen deze wedstrijd waarbij onze keepster na de wedstrijd nog in het zonnetje werd gezet door de meiden wisten wij er nog 7 bij te leggen waardoor er een verdiende 5-11 uitslag op het scorebord stond. En dat betekende een belofte na de wedstrijd inlossen.

De komende twee weken op papier een sterke tegenstander waarbij we eerst in de Rijnsloot en vervolgens in Leusden LHV gaan treffen.
Maar we gaan uit van onze eigen kracht en er wat moois van maken.