Voor ons B team van volgend seizoen zijn wij nog op zoek naar enthousiaste meiden in de leeftijdscategorie van 15/16 jaar die het leuk vinden om de handbalsport te beoefenen.

Ook voor ons nieuw op te richten A team of wellicht senioren team vanaf volgend seizoen zijn we op zoek naar meiden in de leeftijdscategorie vanaf 17 jaar die dit team willen komen versterken.

Wellicht heb je in het verleden al gehandbald en wil je dit weer oppakken, of wil je eens proberen bij een aantal proef trainingen mee te doen om te bepalen of handbal jou ook net zo enthousiast maakt als onze huidige leden.

Dan zien we je bericht graag tegemoet.

Uiteraard zijn eventueel andere nieuwe leden in andere leeftijdscategorieën ook welkom.

Wat kun je zoal bij Fortissimo verwachten:

• Een gezellige kleinschalige club met enthousiaste leden
  • Een actieve activiteiten commissie die regelmatig leuke activiteiten organiseert.
  • Een mooie accommodatie en kantine voor een gezellig samenzijn.
  • In de zomermaanden heuse beach velden waar diverse activiteiten op worden georganiseerd.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag kennismaken en voor proef meetrainen?

Neem dan contact op met jeugd.hvfortissimo@gmail.com en we geven je alle informatie.

Zien we je snel?

We kijken ernaar uit.