Na alle confetti uit het haar te hebben gehaald van de carnavalsvakantie week mochten we met de E2 deze mooie zondag in de Rijnsloot aantreden tegen Leidsche Rijn E3.

Op verzoek tijdens de warming up opzwepende muziek en dat heeft uiteindelijk vandaag waarschijnlijk de punten in Cothen weten te houden.
De tos hadden we gewonnen dus de Cothense formatie mocht de wedstrijd beginnen. Goed samenspel leidde tot mooie aanvallen en dat werd beloond met een verdiende voorsprong. Halverwege de wedstrijd een dipje vanaf onze kant waardoor de tegenstander terug in de wedstrijd kon komen en uiteindelijk ook de rust haalde met een 3-5 voorsprong. We hadden dus wat recht te zetten om de focus weer te krijgen op het goede en vlotte samenspel.

Het kwartje in de rust was duidelijk gevallen want we pakte ons goede spel van het begin van de wedstrijd weer op en dat resulteerde in een verdiende voorsprong halverwege de tweede helft. Een paar puike reddingen rijker konden we onze weerstand blijven houden waarbij we de winst met 9-7 over de streep trokken. Het was als onderhand gewoonlijk weer een bloed spannend potje handbal. Meiden we hebben vandaag weer van jullie genoten met name over de veerkracht die jullie getoond hebben in de tweede helft want alle lof voor jullie tegen de fysiek sterke tegenstander deze prestatie neer te zetten.

Na de wedstrijd ook nog eens oplopen met de Heren 1 die denk ik stiekem gekeken hebben hoe jullie speelde want deze hielden de punten ook in Cothen. Al met al was de Rijnsloot vandaag dus het fort waar voor de tegenstanders vandaag niets te halen viel.

Ook nog na de verfrissende douche de traktatie vanuit de club voor het team met de meest verkochte Grote clubactie loten, bestuur bedankt.
Volgende week zondag wacht alweer de volgende tegenstander te weten Shot uit IJsselstein en dan gaan we eens kijken of we het de Apenluiers ook lastig kunnen maken.