Vandaag mochten we aan het eind van deze mooie zaterdag aantreden tegen HVBS uit Bunschoten- Spakenburg. Maar werd het ook een mooie middag voor de Cothense E2 delegatie? We konden de wedstrijd niet met onze volledige oorlogssterkte aantreden daar we drie speelsters misten door diverse redenen. Maar voordat we überhaupt de sporthal hadden gezien, hadden we in colonne het dorp al drie keer op en neer gereden waarbij het een raadsel was waar we nu moesten zijn. Gelukkig hadden we een oplettende meegereisde supporter die de sporthal had gevonden achterop het terrein van voetbal vereniging Spakenburg. Op het moment dat de wedstrijd had moeten beginnen druppelde wij de sporthal binnen.
Al met al een rommelige voorbereiding waar we direct op het veld zonder warming up klaar moesten staan.

Het samenspel was wederom goed dus wat dat betreft maken we echt vorderingen, we zijn alleen te slordig en treuzelen te lang bij het doel om onze ballen gericht richting het doel van de tegenstander te gooien. De schade met rust viel mee met een 2-0 achterstand. De tweede helft waren we iets beter in de afronding maar dat mocht niet baten aangezien de tegenstander van vandaag er uiteindelijk in de tweede helft nog vier in wist te leggen waardoor er een eindstand van 6-2 in Spakenburgs voordeel op het bord stond. Wat discussies rijker tijdens de wedstrijd met de scheidsrechters begeleider vanwege vermeend cirkel spel en nog wat andere zaken moest de terugreis met de nodige schrammen en schaafwonden naar de Kromme Rijn zonder punten in de zak plaats vinden.

Laten we het houden op de te late aankomst en het jammere dat we niet gelukkig waren in de afronding vandaag. Nu twee weken geen wedstrijden ivm de carnavalsvakantie maar op 6 maart wacht Leidsche Rijn om 11 uur in de Rijnsloot.

De E2 heeft dan sowieso na afloop een feestje te vieren aangezien ze de meeste loten in de Grote clubactie hebben verkocht en worden daardoor door de club na afloop met een traktatie in het zonnetje gezet.