Donderdagavond 10 februari jl. hebben we onze jeugdleden in het zonnetje gezet voor hun fantastische inzet met de loten verkoop van de Grote clubactie editie 2021. Onze jeugdleden hebben het fantastische bedrag van €1495,- met de loten verkoop verdiend.

Uiteraard zijn wij hier als club heel blij mee en trots op onze jeugdleden dat zij dit voor elkaar hebben gekregen. Met het geld kunnen we weer mooie materialen kopen zoals nieuwe ballen, teamkleding etc.

Ieder jaar na de verkoop krijgen de 5 kinderen en het team die de meeste loten hebben verkocht een presentje vanuit de club. Celeste van de E2 was dit jaar het lid die de meeste loten heeft verkocht namelijk 48. Amber uit de D heeft 40 loten, Noea uit de F 39 loten, Tessa uit de D 38 loten en Saar uit de E1 36 loten.

Vivianne van dames 1 overhandigde de presentjes aan de kinderen, helaas konden deze avond Saar en Tessa door omstandigheden niet bij de uitreiking aanwezig zijn maar zij hebben de bon thuis uitgereikt gekregen door Wendy en Martijn. De E2 heeft deze editie de meeste loten verkocht namelijk 196 loten, zij worden na hun wedstrijd van 6 maart in de Rijnsloot getrakteerd op wat lekkers.

Uiteraard hopen we volgend jaar op net zo’n mooie opbrengst maar daar hebben we het volste vertrouwen in. Jeugdleden nogmaals dank en top dat jullie je zo’n goede inzet hebben getoond met de verkoop van de loten.