Beste handbalsupporter,

I.v.m. de huidige coronamaatregelen kunnen wij op dit moment maar een beperkt aantal bezoekers in onze sporthal toelaten. Dit is heel vervelend voor iedereen, maar wij kunnen hierin ook geen uitzonderingen maken.
Om vervelende situaties bij de kaartverkoop aan de deur te voorkomen gaan wij werken met inschrijvingen voor de wedstrijden van DS1.

U kunt vanaf nu weer een mail sturen aan onderstaand emailadres waarbij je aangeeft met hoeveel bezoekers je de wedstrijd van DS1 op de tribune in de sporthal wilt komen bekijken. Vervolgens ontvang je van ons een antwoord (per mail).

Wij hanteren een aantal spelregels:

• U kunt alleen inschrijven voor THUISWEDSTRIJDEN!

• U reserveert een plek door een mail te sturen naar: reserveringen@hvfortissimo.nl. Het versturen van de mail is nog GEEN garantie op het bijwonen van deze wedstrijd.

• Maximaal 2 kaarten per persoon (liefst met vermelding van de namen i.v.m. registratie).

• Bij de reservering vermelden of u komt voor thuisspelende team (HV Fortissimo) of als bezoeker meekomt met het uitspelende team (bezoeker tegenstander).

• Alle inschrijvingen komen op 1 plek binnen en worden beoordeeld op aanvraag.

• Per mail krijgt u antwoord of het mogelijk is om de wedstrijd bij te wonen, hierover kan niet gecorrespondeerd worden.

• Uiterlijk 8 uur voor de aanvang van de wedstrijd krijgt u bericht via de e-mail.

• U kunt tot vrijdagmiddag 17.00 uur reserveren, inschrijvingen na die tijd worden niet meer meegenomen.

• U kunt ook alleen inschrijven voor de eerstvolgende wedstrijd.

• Inschrijven kan van maandagmorgen 11.00 uur tot vrijdagmiddag 17.00 uur.

• Iedereen die naar de sporthal wil komen dient zich in te schrijven, behalve kinderen jonger dan 13 jaar.

• Er zijn geen losse kaarten in de verkoop, dus zonder ticket naar de sporthal komen heeft geen zin.

• De entree bedraagt € 5,-.