Beste leden,

Vanuit de stichting Wijksport worden er op vrijdag 4 maart 2022 as. de Wijkse Spelen georganiseerd.
Als club zijnde kunnen we hierbij het enthousiasme van de handbal sport uitdragen voor de deelnemers waarbij we uiteraard hopen dat deelnemers net zo enthousiast worden als jullie al zijn en zij uiteindelijk lid worden van onze club.

We zoeken voor deze dag minimaal twee vrijwilligers die het leuk vinden groepen te begeleiden met clinics.

In totaal geven we als sportaanbieder 6 activiteiten aan verschillende groepjes kinderen. Het aantal kinderen per keer moeten we gezamenlijk met stichting Wijksport bespreken.

Vind jij het leuk om deze clinics te geven en hiermee onze club op de kaart te kunnen zetten binnen de gemeente dan horen we dat graag.

Je kan je aanmelden bij een van de bestuursleden of bij de jeugdcommisie.

Alvast bedankt en we hopen uiteraard op diverse aanmeldingen.

Het bestuur