Beste leden en ouders / verzorgers van leden.

Vrijdagavond 14 januari jl. is er tijdens de persconferentie vanuit de overheid bekend gemaakt dat er versoepelingen worden doorgevoerd m.b.t. het sporten. We mogen gelukkig weer binnen gaan sporten zolang dat maar intern binnen de club gebeurd. Vanaf zaterdag 15 januari 2022 mogen de trainingen daarom hervat worden op de reguliere tijden zoals deze volgens het rooster gelden. Helaas betekent dat ook dat de breedtesport competitie nog niet hervat gaat worden vanuit de bond.
Publiek in de sporthal is helaas ook nog niet toegestaan en de kantine zal ook nog gesloten moeten blijven. Voor de volledigheid willen we nog vermelden dat de competitie van dames 1 wel doorgang zal blijven vinden aangezien de topsport uitgezonderd is van het competitie verbod.

Buiten deze regels om blijven uiteraard de reeds getroffen maatregelen nog steeds van kracht zoals:
– Houd minimaal 1,5 meter afstand van elkaar.
– Blijf thuis bij (milde) klachten zoals een verkoudheid en of koorts en laat jezelf dan testen.
– Het dragen van een (bij voorkeur medisch type 2) mondmasker is verplicht bij verplaatsingen in de binnenruimtes van de vereniging.
– Voor leden vanaf 18 jaar die niet onder de categorie topsport vallen is het Corona toegangsbewijs (CTB) verplicht voor toegang tot de accommodatie. Hiervoor wordt er gebruik gemaakt van de aanwezige scanner / tablet op de club.
– Was vaak de handen en desinfecteer deze, binnen de club zijn hier ook de voorzieningen voor.

Op 25 januari 2022 is er weer een nieuw weegmoment met een persconferentie waarin we hopen dat er verdere versoepelingen worden doorgevoerd zodat we eenieder weer op ons complex mogen ontvangen.

Wij vragen jullie medewerking en hulp in deze maatregelen.

Het bestuur