Vandaag mochten we in de Rijnsloot aantreden tegen Shot’73 uit IJsselstein.
De kinderen hadden extra zin om vandaag te spelen daar we vorige week door de huidige omstandigheden waar we in de wereld mee te maken hebben de wedstrijd moesten af lassen.

We waren dus extra gebrand een goed resultaat neer te zetten mede voor het wederom in grote getallen via internet kijkende thuispubliek. Vandaag werd deze thuiswedstrijd wederom gefloten door een speelster van dames 1 dus dat was voor onze meiden wederom een pluspunt. De wedstrijd begon voortvarend en de eerste bal lag al snel in het net van de tegenstander. Het verloop van de eerste helft verliep soepel met hier en daar schoten op doel die net te hoog waren en een aantal die met te weinig kracht gegooid werden waardoor de keeper van de tegenstander er niet al teveel moeite mee had. Het samenspel ging perfect vandaag en dat resulteerde daarom ook in een verdiende 4-2 voorsprong bij rust.

In de tweede helft zette we ons sterke samenspel voort wat ook weer resulteerde in een paar fraaie doelpunten. De tweede helft was het samenspel en de afronding zelfs nog een tikkeltje beter wat een verdiende eindstand op het bord van 8-3 teweeg bracht voor onze toppers van de E2.

We zien jullie met de week groeien in het spel en dat maakt ons uiteraard erg trots. Volgende week tegen de koploper in onze poule te weten in Leusden waar LHV onze tegenstander is voor laatste wedstrijd van 2021.
Hopelijk is de overheid ons gunstig gezind en is dit de laatste wedstrijd dat we het zonder ons trouwe publiek hoeven te doen.