Op de grijze zaterdagmiddag waar menig zonnepaneel snakte naar wat lichtstralen mochten we afreizen naar Nijkerk waar Voice E1 de tegenstander was.

Vanwege een aantal afzeggingen waren we niet met de complete ploeg vandaag maar Ise van de F kwam de gelederen versterken.
Omdat de tegenstander ook in het groen speelt werden we vandaag omgedoopt tot rode duivels. Echter het duivelse zat er vandaag helaas niet in. Op een vloer die vanwege de gladheid ook als ijsbaan kon dienen begonnen we de wedstrijd zwak en dat resulteerde al snel in een paar doelpunten verschil achterstand. Hoe goed we vorige week samenspeelde was dat vandaag helaas wat minder. Bij rust stonden we daarom ook met 6-2 achter. De oppeppende rustspeech mocht in de tweede helft niet baten en verloren we vandaag met 11-5.

De tegenstander was vandaag beter maar aanstaande zaterdag gaan we er om 18.30 uur thuis tegen HVBS weer tegenaan.
Lag het aan de rode shirts? of wellicht toch de gladde vloer vandaag? We hebben in ieder geval ons best gedaan en ondanks het verlies toch plezier gehad. Volgende week een nieuwe kans en dan spelen we in ieder geval in het groen