Als gevolg van de persconferentie van afgelopen dinsdagavond (2 november 2021) zijn de maatregelen weer aangescherpt. Voor iedereen ouder dan 18 jaar geldt een coronatoegangsbewijs-plicht voor wedstrijden. Dit geldt ook voor de mensen die een wedstrijd gaan spelen!

Dus kom je een wedstrijd spelen of kijken, dan dien je wel een coronatoegangsbewijs te overhandigen. Hiervoor staan bij de ingang van de sportkantine mensen die via de check app dit zullen controleren. Graag deze bij de hand houden want zonder kan je de wedstrijd niet spelen of kan je komen kijken.

Daarnaast blijven de maatregelen voor de kantine (horeca) gelden, waardoor een ieder ouder dan 12 jaar een coronatoegangsbewijs moet overhandigen wil hij/zij in de kantine verblijven.

Omdat iedereen toegang heeft/krijgt via de kantine tot de sporthal en onze accommodatie ook weer via de kantine verlaat, vragen wij aan eenieder die de kantine binnenkomt om het toegangsbewijs te laten zien. Om dit in goede banen te leiden en zonder op diverse plekken te moeten controleren, staan wij bij de ingang van de kantine en maken in de basis geen onderscheid tussen spe(e)l (st) er en bezoeker die jonger is dan 12 jaar. Wij vragen hiervoor dus ook medewerking van eenieder die 13 jaar en ouder is! Samen houden wij een veilige omgeving in stand.

Wij rekenen op jullie en jullie begrip zodat onze vrijwilligers ook het werk kunnen doen!

Daarnaast gelden de “standaard” maatregelen waaronder:

• Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Ga direct naar huis wanneer er tijdens de sportactiviteit klachten ontstaan die kunnen duiden op een Corona-besmetting. Dit zijn klachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak: dit geldt voor iedereen!
  • Schud geen handen!
  • Was vaak je handen met water en zeep, juist ook voor en na bezoek van onze sport locatie.
  • Neem de gebruikelijk veiligheids- en hygiëneregels voor iedereen in acht.
  • Geef elkaar de ruimte!