Deze zondag mochten we ons opmaken om in en tegen de E2 van Nieuwegein te spelen.
Met een uurtje langer slaap van de afgelopen nacht traden we aan in een tropisch verwarmde sporthal. We zullen de kleding coördinator eens vragen of er ook Fortissimo badpakken voorhanden zijn zodat we er in het geval dat het nodig mocht zijn een kleding switch kunnen maken.

Dat we een inmiddels een patent hebben op spannende wedstrijden is een feit. De wedstrijd ging gelijk op met een net zo gelijke score. Echter miste we behoorlijk wat kansen waardoor we het onszelf onnodig moeilijk maakte. Met rust stond het 4-4 althans dat dachten we. Op mysterieuze wijze kwam er in de rust een punt bij Nieuwegein bij. De scheidsrechter heeft altijd gelijk dus de tweede helft begon met een kleine achterstand. De achterstand hadden we snel weg gepoetst en het spel bleef over en weer gaan. Waar wij de vorige keer het geluk aan onze zijde hadden was het nu Nieuwegein die er met de eer vandoor ging want met een beetje geluk ging de bal via de rug van onze keepster het doel in. De 30 seconden die de wedstrijd nog duurde lukte het helaas niet de overzijde van het veld te bereiken, waardoor we vandaag met 8-7 verloren.

Volgende week mogen we aantreden in Breukelen waarbij we uiteraard weer hopen op een spannende pot en wellicht wel punten mee terug naar de Rijnsloot. We hebben dan in ieder geval een week aan de wintertijd kunnen wennen dus vermoeidheid speelt dan geen rol.