Vandaag mochten we net na zonsopgang vertrekken richting Breukelen, bij binnenkomst in het dorp hadden we in ieder geval een warm onthaal want de kerkklokken sloegen stuk voor stuk voor de toppers van de Cothense E2 van Fortissimo. Iets te vroeg gearriveerd dus we kwamen samen met de sleutel beheerder binnen.

Eenmaal met de warming up begonnen kwam onze tegenstander druppelsgewijs binnen stappen, dus de gedrevenheid om vandaag een leuke wedstrijd neer te zetten was bij de tegenstander in ieder geval duidelijk. In de Stinzenhal waren we de eerste helft op volledige oorlogssterkte. Echter na 1 minuut spelen stonden we al met 2-0 achter. Dat was het moment dat de Breukelenense haan kraaide want we moesten letterlijk en figuurlijk even wakker geschud worden. In de loop van de eerste helft ging het steeds beter lopen en stonden we met rust op een verdiende voorsprong van 4-6.

De tweede helft ging gelijk op met de nodige afgekeurde doelpunten vanwege het betreden van de cirkel. Een discutabel doelpunt van de tegenstander in de laatste minuut bracht de stand gelijk op 8-8.

Een lekke bal armer werd er voor het eindsignaal gefloten waarop we kunnen terugkijken op een gelijkspel waarbij we onszelf eigenlijk iets tekort hebben gedaan. Uiteindelijk wanneer we beter ons voetenwerk onder controle hadden gehad vandaag hadden we gewonnen dus we gaan maar eens flink oefenen om voor die zwarte lijn te blijven die cirkel heet😉.

Al met al kunnen we inmiddels wel zeggen dat we een patent hebben op spannende wedstrijden en helaas ook op twee wedstrijden met discutabele beslissingen maar dat mag de pret niet drukken. Volgende week weer eens in de Rijnsloot en wel zaterdagavond om 18.30 uur tegen Omega uit Vianen. Avondwedstrijden zijn van een aparte sfeer dus we verwachten weer een vol huis.