Vorige week donderdag is tijdens de Algemene Ledenvergadering van de handbal afscheid genomen van 2 vrijwilligers.

De eerste die ik noem is Harrie van de Bildt. Hij was jarenlang onze steun en toeverlaat omtrent het kantinebeheer/inkopen. Harrie zorgde ervoor dat de kantinevoorraad goed gevuld was zodat men altijd een hapje en een drankje kon krijgen. Daarnaast hielp hij ook mee bij de organisatie van de  activiteiten op het gebied van inkoop. Harrie heeft dit zeker meerdere jaren gedaan en wij zijn hem hiervoor ook zeer dankbaar.

De tweede is Rens Koster, hij heeft afscheid genomen als bestuurslid van de handbal. Rens was de laatste jaren actief in het bestuur waarbij hij een aantal zaken op zich nam en als algemeen bestuurslid fungeerde.

Daarvoor was hij betrokken bij de jeugd als commissielid van de JC. Ondanks dat hij geen handballende kinderen meer had, was Rens altijd zeer betrokken bij de handbal wat dus uitte in bestuurslid. Nu na aantal jaar, en na al een jaar uitstel, stopt hij er toch mee.

Wij zijn beide, Harrie en Rens, zeer dankbaar dat zij zich hebben in willen zetten voor de club en ook zo’n lange tijd. Het is altijd weer een verlies om afscheid te moeten nemen, maar desondanks willen bij hun bedanken. Als blijk van waardering zijn beide heren in het zonnetje gezet via een bloemetje en een bon.

Vergeet ons niet en kom gerust nog eens langs voor een praatje.

Het bestuur.