Via deze weg wil ik iedereen bij HV Fortissimo bedanken voor de mooie tijd die ik bij de club heb gehad. Het voelde vanaf het begin als een warm bad, een hechte familie waarin handbal centraal staat.
Wat vooral blijft hangen zijn de mooie dingen die we met elkaar hebben bereikt, met als absoluut hoogtepunt de wedstrijd tegen Kwiek op 8 maart. Het behalen van de ere-divisie zal mij, en ik hoop iedereen die Fortissimo een warm hart toedraagt, lang bijblijven.

Ik wil Bob en Ton bedanken voor de kans die ze me hebben geboden om voor Fortissimo te werken, ik wil de supporters bedanken voor hun steun in mooie en soms ook moeilijke momenten en last but not least wil ik de speelsters bedanken, zonder jullie was dit allemaal niet gelukt.
Fortissimo zal altijd in mijn hart blijven en ik wens iedereen een mooie en gezonde toekomst tegemoet! En nogmaals afscheid nemen bestaat niet….. Tot in de Rijnsloot!

Willem-Jan