De eerste echte wedstrijd voor de meiden was in Weesp bij Wehave. De wedstrijd begon aardig maar de tegenstander was helaas voor ons veel te sterk waardoor we onze competitie wedstrijd ooit dik verloren.

De tweede wedstrijd was hier in Cothen en stonden we in ons nieuwe tenue goed te spelen wat ook resulteerde in verdiende overwinning op VOS. Onze meiden zijn deze dag in een nieuw trainingspak, nieuw tenue en sporttas gestoken, sponsoren nogmaals dank.

Voor de derde wedstrijd mochten we afreizen naar Amersfoort waar Fidelitas onze tegenstander was. De wedstrijd ging gelijk op maar deze wedstrijd verloren we nipt.

En dan alweer de laatste wedstrijd voor de herfstvakantie maar wat voor een. Het in grote getallen meegereisde publiek (want dat mocht weer gelukkig) heeft memorabele momenten meegemaakt. Onze tegenstander was Houten en in the Dome heeft het gespookt na het Cothense bezoek. De wedstrijd ging goed gelijk op wat bij rust een minimale voorsprong voor Fortissimo opleverde. In de tweede helft mistte we veel kansen waardoor de stand met nog 2 minuten te spelen 5-5 was. Maar………. in de allerlaatste minuut wisten we de winst toch mee naar Cothen te krijgen met een 5-6 overwinning. Het meegereisde publiek ging volledig uit hun dak en de coaches stiekem ook.

Na de herfstvakantie gaan onze toppers volledig in de zaal dus als jullie die willen zien vlammen wees er snel bij want we denken dat de tribunes snel uitverkocht zullen zijn. 24 oktober spelen we wederom tegen Houten maar dan in de Rijnsloot.