Het einde van de zaalcompetitie ‘18/’19 is in zicht. Voor Dames A1 resten nog 2 wedstrijden; een deze week thuis tegen de nr 7 NEA DA1 en volgende week de laatste wedstrijd uit tegen de hekkensluiter Aalsmeer DA1.

Al vanaf de start van de wedstrijd bleek dat de Cothense meiden té sterk waren voor de tegenstanders uit Oudekerk a/d Amstel. De thuisploeg hield het tempo hoog en mede hierdoor kon NEA geen grip krijgen op de aanvallen van Fortissimo. Aan het einde van de eerste helft kon NEA iets dichterbij komen en de achterstand verkleinen naar 6 doelpunten.

Na rust was Fortissimo nog steeds de sterkere van beide en lukte het de voorsprong weer uit te breiden. NEA was, ondanks de achterstand, nog niet van plan zich ook maar ergens bij neer te leggen en kreeg het ook nog voor elkaar om naar het einde toe gevaarlijk dichtbij te komen. Het eindsignaal klonk op tijd en Fortissimo heeft weer 2 verdiende punten toegevoegd aan het totaal.

De meiden staan, met nog 1 wedstrijd te gaan, op een keurige 4e plaats met nu 27 punten uit 19 wedstrijden. Ongeacht het resultaat van volgende week tegen Aalsmeer kan Fortissimo Dames A1 terugkijken op een fantastisch mooi seizoen met als resultaat een mooie 4e plaats. Gefeliciteerd meiden en succes nog volgende week!

Stand TK_West_DA