Rabo_clubkas_campagne!

De meesten hebben het al gelezen via de krant, facebook etc. dat de handbal via de Rabo Clubkas Campagne € 1.434,55 heeft verdiend. Ook de cheque hangt in de kantine want het is een bedrag waar we zeer tevreden zijn.
Dit bedrag is zoveel geworden doordat leden, familie, kennissen of dorpsgenoten op onze club hebben gestemd via de Rabobank Clubkas Campagne. Zij dragen onze handbalvereniging een warm hart toe en dit door op onze club te stemmen kenbaar gemaakt.

In totaal hebben wij 160 stemmen ontvangen die elk bijna € 9,- waard waren!

Wij willen daarom eenieder die op HV Fortissimo, onze club, hebben gestemd bedanken!!!
Tevens bedanken wij de Rabobank voor dit mooie initiatief en het feit dat zij de lokale verenigingen een (financieel) steuntje in de rug geven.

Met dit mooie bedrag (nagenoeg gelijk aan het bedrag van vorig jaar) kunnen wij materiaal aanschaffen voor de trainings- en EHBO doeleinden.

Bedankt voor jullie stemmen en wie weet tot volgend jaar!!

met vriendelijke groet

het Bestuur (Ben, Wendy, Vivianne, Myrthe en Rens)