Ook wij, dames 2 zijn inmiddels alweer volop bezig met trainen en over een paar weken staan onze eerste wedstrijden op het programma.

Voor dit seizoen hebben we besloten niet meer deel te nemen aan een buitencompetitie, maar alleen onze pijlen te richten op het zaalseizoen. We zijn, na degradatie vorig seizoen uit de hoofdklasse, nu ingedeeld in de 1ste klasse (landelijk, midden Nederland) en zullen o.a. gaan uitkomen tegen FIQAS DS2, Leidsche Rijn DS1, Nieuwegein DS2 en VOC DS4.

Vooraf aan het begin van de officiële competitie, ergens half oktober, gaan wij met een aantal teams uit de regio deelnemen aan een zgn. alternatieve zaalcompetitie. Het programma voor deze ‘oefenwedstrijden’ ziet er op dit moment als volgt uit voor ons:

Deelnemende teams:

KDO  Celeritas  Nijenrodes
Smeeing/BDC  RKDES  Fortissimo

Programma:

datum   tijd
zondag 4 sept.   volgt  RKDES  –   Fortissimo
zondag 18 sept.  15.00  Nijenrodes  –   Fortissimo
zondag 2 okt.  11.30  Fortissimo  –   Smeeing/BDC
dinsdag 11 okt.  20.00  Celeritas  –   Fortissimo
zondag 16 okt.  11.30  Fortissimo  –   KDO

Alle andere teams uiteraard ook weer héél véél succes en plezier weer komend seizoen en we hopen op een hoop kampioenen!!

Groetjes Dames 2