Aanstaande zondag 19 juni gaan 7 Fortissimo-teams vanaf 10.00 uur hun kunsten vertonen tijdens het beachhandbaltoernooi op het stadsstrand in Houten.

Hieronder het programma en het toernooireglement:

Beachhandbaltoernooi Handbal Houten zondag 19 juni

Toernooiregelement:

Ieder deelnemend team zorgt voor een vrijwillige scheidsrechter (indeling staat op het wedstrijdprogramma)
Ieder team moet worden begeleid door een teamleider. De teamleider is verantwoordelijk voor het verspreiden van het toernooiregelement en voor het gedrag van de spelers, zowel binnen als buiten de lijnen op het stadsstrand.
Wedstrijden duren 1x 15 minuten zonder rust
Indien na het verstrijken van de speeltijd de eindstand gelijk is, dan volgt een beslissing door het spelen van een “Golden Goal”
Bij winst ontvangt een team 2 punten, bij verlies 0 punten. Bij gelijke eindstand in de poule, wordt de eindstand eerst bepaald door het onderlinge resultaat, daarna op doelgemiddelde.
Alle teams dienen zich tenminste een half uur voor aanvang van hun eerste wedstrijd te melden bij het wedstrijdsecretariaat.
Begin – en eindsignaal worden centraal aangegeven.
Beachhandbal wordt gespeeld op zand, zonder schoeisel (blote voeten). Het dragen van sokken en sportbandages van zacht materiaal is toegestaan,  mits dit geen gevaar oplevert voor de tegenstanders.
De deelnemende teams/clubs zijn zelf verantwoordelijk voor een adequate verzekering van de spelers. De organisatie is niet aansprakelijk voor persoonlijk letsel en/of verlies/diefstal van eigendommen van de deelnemers.
Voor vragen en/of opmerkingen kan er contact opgenomen worden met Astrid van der Vaart via email (AstridHVHouten@gmail.com) of telefonisch op 06-11248157