Na een aantal seizoenen achtereenvolgens de veld- & zaalcompetities te hebben afgesloten als winnaar stond er voor de meiden van de C1 een nieuwe uitdaging te wachten, debuteren in de Topklasse, in hun laatste jaar als C-junior! Gestart met de veld competitie maakte het team van Peter en Bianca zich op voor wedstrijden tegen oa teams van VOC, SEW en ZAP. Het niveau was aanzienlijk hoger en ook de reisafstanden vergden een andere voorbereiding dan voorgaande jaren. Aansluiting kwam er bij het team vanuit de D1 met Naomi en Lieke, daar stond helaas de blessure van Floor tegenover. Kartrekkers als Isa, Suze, Anouk waren een zekerheid qua fysiek en ervaring,  een zeer sterk seizoen van onze snelheidsduivel Amber en niet te vergeten keepster Tessa, die een mooie ontwikkeling heeft laten zien. Met een ietwat kleine selectie hebben de meiden een zwaar seizoen gehad met mooie wedstrijden, hebben ze zich kranig verweerd, leerzame ervaringen opgedaan met als resultaat groei als individu en als team, met een winnende thuiswedstrijd tegen SEW als hoogtepunt. De laatste wedstrijden voor het team, inclusief de inmiddels herstelde Floor liet zien wat ze hebben geleerd in een half jaar Topklasse. Freeweelend sloten ze de veldcompetie af als winnaar en hiermee een kroon op het seizoen, waarmee ze Peter als coach een mooi afscheid hebben gegund na 5 jaar samenwerking. Op naar de B in de jeugddivisie onder de vleugels van Ronald van de Kamp.