Een vereniging ben je samen en inmiddels zijn er een flink aantal vrijwilligers voor Fortissimo aan de slag. We zijn als club enorm blij met al deze vrijwilligers en vinden het belangrijk dat er voldoende aandacht is voor wat iedereen doet. Daarom hebben we als club besloten vrijwilligers coördinatoren aan te stellen. Zij stellen zich hieronder kort aan jullie voor.

Maaike Janssen

De meeste mensen kennen mij misschien als speelster van DS1. Ik ben een echte Cothense met een Fortissimo hart. Doordeweeks ben ik werkzaam als jeugd- en gezinshulpverlener. Samen maken we de club, dus wil jij iets betekenen voor de club (maar weet je misschien niet zo goed wat) dan denken we graag met je mee waar jouw kwaliteiten tot z’n recht komen!

Claudia Pol

Mijn liefde voor de sport is ontstaan toen mijn dochter, Annelieke, een aantal jaar geleden begon met handballen. Ik kan enorm genieten van het kijken naar een mooie wedstrijd. Een jaar geleden ben ik zelf overgestapt van badminton naar handbal en nu probeer ik met de tips van Ben af en toe ook een bal in de goal te gooien 😊. Waar jullie me ook van zullen kennen zijn de foto’s die ik maak van de wedstrijden, sportfotografie is mijn grote passie!

Hebben jullie vragen over alles wat met vrijwilligers te maken heeft, zouden jullie graag iets willen doen, hebben jullie ideeën of opmerkingen; aarzel dan niet om contact op te nemen. Schiet een van de dames aan of mail naar vrijwilligers.hvfortissimo@gmail.com