DSG uit Amsterdam kwam vandaag op bezoek in de Rijnsloot.
Kijkend naar de ranglijst stond DSG op de een na laatste plaats dus onderschatting lag op de loer vanochtend.

Na welgeteld 20 seconde gaf Anouk daar het antwoord op door de 1-0 te maken. Fortissimo denderde daarna snel door in het maken van doelpunten hoewel DSG gehinderd werd door een goed keepende Tessa!

Anouk en Evy waren vandaag duidelijk vroeg opgestaan en scoorde beide aan de lopende band. Paal en lat zaten een aantal keren in de weg maar met een ruststand van 19-1 waren de punten eigenlijk al binnen.

In de tweede helft probeerde DSG er wat meer fysiek tegen aan te gooien, met 3 strafworpen voor Fortissimo tot gevolg (2x Evy 1x Amber)

De doelpunten trein denderde in de tweede helft vrolijk door en met een eindscore van maar liefst 37-2 was er vandaag geen vuiltje aan de lucht.

De meiden hebben vandaag de volle buit gepakt en mooi aan het doelsaldo gewerkt!

Wedstrijd gemist of leuk om terug te kijken! Hierbij de link voor de live stream van de C-wedstrijd💪

Volgende week zondag staat de kampioenswedstrijd in en tegen Nieuwegein op het programma! De generale repetitie is in ieder geval goed geslaagd!