Vorig seizoen was het tot de allerlaatste wedstrijd spannend en afwachten wie de kampioenschaal in de poule waar onze Fortissimo E2 actief was in de lucht mocht houden. Uiteindelijk waren dat onze groene kanjers aangezien onze directe concurrent de laatste wedstrijd verloor en wij wel de punten in Cothen hielden.

Dit seizoen zijn we doorgegroeid naar de E1 en gaat het eveneens weer voor de wind.
Tot nu toe heeft de E1 in de competitie maar 2 verliespunten en staan we gestaag bovenaan.
Met nog drie wedstrijden te gaan in de seizoenseditie 2022/2023 en 3 punten voorsprong hebben we alles nog zelf in de hand.

Theoretisch kan de E1 eventueel op Supersunday tezamen met onze Heren 1 een nieuwe kampioensschaal mee naar Cothen nemen.
Het zullen dus spannende weken worden voor onze groene leeuwinnen of het allemaal gaat lukken. Houdt daarom de verslagen in de gaten en wanneer het allemaal mocht lukken spelen ze de laatste competitie wedstrijd op 26 maart in onze vertrouwde Rijnsloot dus dan hopen we uiteraard op een grote opkomst.