Vandaag stond de eerste thuiswedstrijd van de heren op het programma! En niet zomaar een, de wel gevreesde derby van Utrecht. Fortissimo HS1 tegen Houten HS3.

In het begin van de eerste helft gingen de twee teams gelijk op. Aan beide kanten werden er mooie doelpunten gescoord en fouten gemaakt. Dit leidde tot ruststand van 12-13 of was het toch 11-15?!

De tweede helft ging het er wat harder aan toe, waardoor de scheidsrechter genoodzaakt was om aan verschillende spelers een 2-minuten tijdstraf te geven. Gelukkig maakte de scheids aan beide kanten haar fouten.

Uiteindelijk was de eindstand 30-20 in het voordeel voor de heren in het groen! Met een sterke tweede helft en de steun van de Green Lions hebben de heren de winst over de streep kunnen trekken.

Na de wedstrijd werden de shirtsponsoren bedankt met een bos bloemen!

B-Better
Mark Vernooij van Automotive Vernooij