Vandaag op een zonovergoten en warme dag mochten we in de Vinex van Utrecht aantreden tegen Leidsche Rijn E2. Deze dag niet met de complete 11 maar met 8 spelers zodat eenieder wat meer minuten kon maken dan anders. Na onze succesvolle serie in de zalen van de regio moesten we in Leidsche Rijn weer sinds lange tijd op het asfalt aantreden.

De tegenstander van vandaag bestond op 1 meisje na uit alleen jongens dus fysiek zou dit wel een zwaar dobbertje worden mede ook met 20 respectievelijk 40 km wandelen van ons team de afgelopen avonden met de avond Vierdaagse. Dat dobbertje was niet onterecht want we legde het vandaag af tegen een betere tegenstander want zo eerlijk moeten we ook zijn en dat is heel niet erg om weer even uit de flow van overwinningen te komen.

De doelpunten vlogen zo’n beetje met iedere tegen aanval om onze oren. Een paar keer konden we er dan toch doorheen komen waarbij we iets terug konden doen met 3 tegendoelpunten in de eerste helft, de jongens van de tegenstander scoorde er 13 dus dat bracht een stand van 13-3 op het scorebord tijdens de rust. We moesten onze meiden dus even de nodige moed inpraten om er de tweede helft nog tegenaan te gaan.

In de tweede helft was er niet veel verandering ten opzichte van de eerste helft waarbij we uiteindelijk met een 25-3 verlies partij van het veld afliepen. Weer een wijze les die we mee kunnen nemen in onze ervaringen dat het ook wel eens flink tegen kan zitten.

Gelukkig mogen we de laatste wedstrijd van dit mooie seizoen thuis in onze vertrouwde sporthal de Rijnsloot afwerken tegen Nieuwegein E1. Wederom op een zaterdagavond dus wat dat betreft gunstig als we af mogen gaan op onze statistieken vanuit het verleden. Dit is tevens onze seizoensafsluiting voor dit jaar wat competitie betreft.

Nog een leuk beach school handbal toernooi in het verschiet, een JC beach dag op 25 juni met wedstrijden tegen de vaders en moeders en op 2 juli ons eigen teamuitje waarbij we met trots kunnen terugkijken op seizoen 2021-2022.